Descriere
3D a geometriei rotilor,conform Mercedes-Benz
- Cel mai rapid si mai avansat sistem de reglare a directiei
- Autocalibrare automata, nu necesita recalibrare
- Noua ehnologie DigiSmart impreuna cu ultra-high resolution cameras cresc rapiditatea si precizia de masurare
- Noul Software Pro 42 user friendly, de inalta rezolutie, conform specificatiilor VAG
- Noile tinte XD target, mai mici si mult mai usoare
- Comprehensive measurement features such as automatic caster sweep, rolling radius, cross diagonal measurement, A-arm adjust, cradle adjust and EZ Toe for easy toe adjustment of adjustment points difficult to access
- Sistem cu 3 camere video pentru sincronizare automata stanga dreapta
- Camerele isi regleaza automat inaltimea in functie de nivelul la care se afla masina pe elevator
- set platouri rotative cu specificatie MERCEDES
- cleme prindere conforme MERCEDES cu fixare 11 - 22''
- Tinta speciala pentru masurare automata a inaltiimi de rulare a autovehiculuiui, cu specificatie MERCEDES
- PC complet cu monitor 27''
- Baza de date completa pentru proceduri MERCEDES dar si pentru alte marci, compatibil cu update via MERCEDES
- Posibilitate reglare directie cu roata scoasa si tintele montate direct pe discul de frana
- Compensare prin impingere auto inainte– inapoi.
- Masurare continua pentru cadere, fuga si convergenta, nefiind necesare remasuratori
- Masoara bracaj maxim fara platouri electronice
- Reglare unghiuri in functie de uzura suspensiei sau dimensiunea jantei
- Rezoluţia de măsurare: 0,01
- reglare unghiuri cu axa suspendata
- Masurarea automata a dimensiunilor reale ale autoturismului: diagonale, ampatament, ecartament, dimensiuni roti, centrle axelor, diferente stnga-dreapta, fata - spate, (se observa imediat daca masina are sasiul stramb, roti de diferite marimi)
- Baza date cu selectie si specificatii in functie de piata pe care se vand masinile (Europa, America, Asia, Australia), totul pentru ultimi 30 ani.
- Pe roti se amplaseaza 4 tinte din ABS incasabil, nedecalibrabile, care nu se mai pun „la boloboc”
- Nu mai exista pe roti nici cabluri, nici acumulatori, nici componente electronice
- Masoara automat cele 3 dimensiuni (x, y si z) identificand centru de rotatie al roti, nu mai este necesara planeitatea elevatorului,
- Autodiagnosticare pentru defectiuni hardware
- Meniu explicit cu animatii 3D ce prezinta modul de reglare in functie de modelul auto ales
- Procedura masura AKERMANN
- Program calibrare ADR si ACC
- Blocaj volan si pedala, telecomanda control